یزدفردا:مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزدگفت:بیش از 4000نسخه فراخوان دهمین جشنواره خوشنویسی رضوی به مراکز فرهنگی و هنری سراسر کشور در حال ارسال است.

نیلوفر صالحی افزود : فراخوان نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد در222شعبه انجمن خوشنویسان ،2500خوشنویس بانک اطلاعاتی، 150 آموزشگاه خوشنویسی ، استانداریها ، فرمانداریها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور درحال توزیع  است .

وی ادامه داد : فراخوان جشنواره به تعداد 7000 نسخه به چاپ رسیده که تعدادی از این فراخوان ها به مراکز دانشگاهی و مجموعه های فرهنگی و هنری کشور در حال ارسال است .

وی همچنین به گاه شمار جشنواره که در فراخوان دهمین  جشنواره خوشنویسی رضوی یزد به چاپ رسیده است اشاره کرد و افزود : هنرمندان علاقه مند به حضور در جشنواره فرصت دارند تصویر آثار خود را تا تاریخ 25مرداد سال جاری و اصل آثار خود را در صورت پذیرفته شدن اثرشان در بخش نمایشگاه جشنواره از 6تا 15 شهریور ماه به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال نمایند .

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد همچنین از به روز رسانی بانک اطلاعاتی جشنواره خبر داد و تصریح کرد : اطلاعات 2500 نفر خوشنویس سراسر کشور در این بانک اطلاعاتی به روز رسانی شده است که از این تعداد 1500 نفر از خوشنویسان هنرمند شرکت کننده در دوره های قبلی جشنواره خوشنویسی رضوی یزد هستند .

صالحی اظهار داشت :فراخوان دهمین  جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری بروی پایگاه اینترنتی جشنواره قرار گرفته است و هنرمندان علاقه مند به شرکت در جشنواره می توانند برای دریافت فرم شرکت در جشنواره به آدرس اینترنتی www.yrk.ir    مراجعه نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا